среда, 6. март 2013.

Ispovijest: Vodila sam ljubav sa rođenim bratom, nisam znala da smo u srodstvu!

LIFESTYLE

Nesvjesno sam se zabavljala šest mjeseci sa Korijem, bratom po ocu, a da nisam znala da smo u srodstvu- ispričala je za magazine 'Ebony' Amerikanka koja je željela da ostane anonimna.


Šokirana i polomnjenog srca ova mlada žena je objasnila da je Korija, mladića sa očima boje lješnika, upoznala tokom ljetovanja sa drugaricama na Bahamina. Odmah je nešto "kliknulo" između njih dvoje i postali su ljubavnici. Proživjeli su pravu romansu, a onda je došao trenutak da Korija upozna sa porodicom.
- Bila sam zaprepašćena kada je Kori mog oca oslovio sa tata - prisjeća se ova mlada žena.

Ispostavilo je da je Kori plod afere njenog oca i za kojeg je znao samo njen stric.
- Jednog vikenda sam došla kući i ispričala roditeljima da sam pronašla čovjeka svog života. Moj otac je želio da ga upozna. Rekao je da ga odmah dovedem, da će da raspali roštilj i upozna čovjeka koji me je usrećio. Bila sam oduševljena. Kori je bio nervozan, ali uzbuđen. Toliko sam mu pričala o mojoj porodici da je osjećao da ih praktično već poznaje- priča mlada Amerikanka.

Dok su šetali do porodične kuće djevojka je uvjeravala Korija da će ga porodica sigurno dobro primiti.
- Moji su pozvali veliki broj gostiju, pa smo se probijali kroz masu da bi stigli do mog oca. Otac je bio okrenut leđima, te se okrenuo i pružio ruku Koriju. Uslijedio je šok. Otac je momentalno ispustio tanjir i zinuo- prisjeća se djevojka.
Kori je u tom trenutku samo izgovorio "Tata?", dok je zbunjena familija ponovila istu riječ za njim: "Tata?".
Stric je tada nastupio i objasnio da je njegov brat oduvijek bio ženskaroš, da je u tajnoj vezi sa drugom ženom sa kojom ima sina Korija i njegove dvije sestre.
- Zabavljala sam se i imala seks sa rođenim bratom, čak šest mjeseci. To nikada neću oprostiti ocu. Mojoj majci se srce slomilo, a tek meni…- zajecala je mlada žena.

Njeni roditelji su u procesu razvoda, djevojka više nema kontak sa Korijem i nikada nije željela da upozna polusestre.



Нема коментара:

Постави коментар